幽谷客

新的征程
Can't Forget You - RAC、Chelsea Lankes

小豆之家:

《Can't Forget You》歌词:

Summer is end.September first.

夏天结束,九月来临

Said I could keep your killer shirt.

你说过我可以留着你迷人的衬衫

But wearing it just make it worse.Yeah.

但是穿着它我的心情却更糟了

Wasn't sure if it was love.

那是我不确定这是不是爱情

But now I know it really was.

直到现在我才知道这就是爱情

And thinking about it hurts so much.Yaeh.

想起这段感情让我伤心不已

Cause I just can't forget you.

因为我无法忘记你

I just can't forget you.

我无法忘记你

I just can't forget.

无法忘记

I know it's over.I'm just not over it.

我知道感情已经结束了,但是我始终放不下

I know he means it when we kiss.

当他总是故意制造机会和我接吻

He doesn't do it like you did.

但是他做不到像你那样

And I feel bad for thinking it.Yeah.

回忆总让我很难过

All my friends say he is nice.

我所有的朋友都说他很好

He tries his best and treats me right.

他也在尽力好好对我

But you still keep me up at night.Yeah.

但是到了夜里我脑海里装的还是你

Cause I just can't forget you.

因为我无法忘记你

I just can't forget you.

我无法忘记你

I just can't forget.

无法忘记

I know it's over.I'm just not over it.

我知道感情已经结束了,可我始终放不下

Can't forget you.

无法忘记你

I just can't forget you.

我还是无法忘记你

I just can't forget.

我无法忘记你

I know it's over.I'm just not over it.

我知道感情已经结束了,可我始终放不下

How could I have known

我当初怎么会知道

Young love will never grow old.

原来年轻时候的爱情会如此青涩难忘

Young love will never grow old.

原来年轻时候的爱情会如此青涩难忘

How could I have known

我当初怎么会知道

Young love will never grow old.

原来年轻时候的爱情会如此青涩难忘

Cause I just can't forget you.

因为我无法忘记你

I just can't forget you.

我无法忘记你

I just can't forget.

无法忘记

I know it's over.I'm just not over it.

我知道感情已经结束了,可我始终放不下

Can't forget you.

无法忘记你

I just can't forget you.

我还是无法忘记你

I just can't forget.

我无法忘记你

I know it's over.I'm just not over it.

我知道感情已经结束了,可我始终放不下

小豆之家敬上!

评论

热度(20)